Tisdag

Ovanligt trött idag ...trött på att inte träffa så mycket folk längre ! Saknar att jobba i butik ! Då man hade ett jobb att gå till , då man hade arbetskollegor ^^ jag ska vell inte klaga igentligen för jag står ju inte arbetslös direkt utan jag har en inkomst :) får vell se om någon hör av sig under veckans gång ... Hoppas hoppas :) för en sak det vet jag , att jag är grym på att jobba ! Är aldrig sjuk och ställer alltid upp :D för att sammanfatta helgen så va den underbar ! :) på fredagen var jag och älsklingen i stugan och bara myste med grillat kött och så bara va vi :D sen på lördagen va vi på bilträff vilket med va kul , mycket folk och många fina bilar :D haha joo de va nog allt för idag :) bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0