Varför ska allting va så jävla svårt?

Precis som rubriken säger ! Jag skiter i allt just nu speciellt den där jävla skolan :( fattar inte ett skit jst nu och ligger dessutom efter och med allt som händer i livet nu går det ju inte direkt bättre :( vill bara klara av skolan nu men detta kommer inte gå om jag inte får nån hjälp :( jag kollar på uppgifterna om och om igen och vet inte vart jag ska börja för att hinna :(( så vart ska man börja? Den människa som betyder allt i mitt liv och kan få mig att vilja fortsätta finns inte i mitt liv just nu och hur gör man då? Jaa hur gör man ? Det vet fan inte jag :( så någon som har tips på att klara av det man har svårast för, hur gör man detta på egen hand ? :( vill vara lika lycklig som på denna bild varje dag då skulle detta gå men huvudet hänger inte riktigt med på vad som händer och va som hända skall ske :/ mm va nog allt nu har jag fått skriva av mig LITE iallafall ! Bye !


Kommentarer
Postat av: Dannisen

Baby, kämpa på!!! Hitta elden i dig och kämpa! Du är stark, du klarar allt! jag tror på dig! <3

2013-01-09 @ 23:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0