Plugg plugg plugg !

Sitter och kämpar med sista uppsatsen i svenskan som jag ligger efter med ! Tror jag är klar med den nu så ska renskriva och skicka in ;) tänkte jag ! Sen är det bara 2 kvar i engelskan och sen är jag ifatt :D vi får vell hoppas att det går bra med dom 2 i engelskan sen med :) skulle även önska att min lärare rättade dom uppgifter jag skickat in :o så man vet om man blev godkänd eller inte :p hmm ska gå långprommis vid 15-15.30 så får vi vell se om det blir själv eller om någon vill gå med?? :) ikväll nångång kommer älsklingen hem , hoppas han är på gott humör för det är jag :D haha ! En sak till, helt förvirrad är jag på allt ^^ vet allt och ingenting helt plötsligt :p nu blir det snart att gå en prommis med vovven för att sedan köra mitt första jobbpass som jag inte gjort på 2 veckor typ :p hoppas de går bra ! Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0