Skrev en dikt idag :)

Va länge sen jag skrev dikter ... Men idag fick jag till en väldigt fin och kärleksfull dikt som jag tänkte dela med mig på slutet av detta inlägg :) men först ska jag berätta för er hur det går med mina betyg och mitt liv :) det kommer sluta med G i både engelskan och svenskan , det känner jag på mig :) på torsdag och fredag ska jag göra muntliga uppgifter i båda ämnena och sen är det bara 2 inlämningar och 2 slutprov och sen är jag klar ! Är stolt över mig själv , är stolt över vad som blivit med mig ! Tack danni <3 du är långt borta men du finns ändå vid min sida ! :) idag va jag på netto och hörde om timmar och liknande inför sommaren och så :) det kändes bra och jag är nöjd med dagen ! Kan ju liksom inte gå utan jobb ;) så hoppas hoppas på bra svar ! :) nu tänkte jag dela med mig av min dikt jag skrev lite snabbt nyss men som ändå blev väldigt bra : tillsamans bekämpar vi allt , tillsamans är det vi. Ingen kan komma oss emellan , för det vi har finns inte någon annanstans. Kärleken mellan oss, är oändlig. Jag älskar dig ,du älskar mig och tillsamans kan vi göra allting. Ingen kommer någonsin, kunna sära på oss. Ingen kommer någonsin, kunna förstöra mellan oss. Du är inget hot för mig och oss längre, för tillsamans emil är det du och jag mot världen <3


Kommentarer
Postat av: Dannis

Ohh soetis!

2013-02-20 @ 05:09:54
URL: http://nattstad.se/DanniCalifornia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0