Någonting kul händer!

Någonting väldigt kul händer inne i min kropp men kan inte avgöra riktigt vad :p men känner mig både lycklig, rastlös och allting på en och samma gång :p går bra i skolan nu ända är ju engelskan men blir nog att förlänga den kursen så jag kommer in på universitetet till hösten :) för det ska jag göra ! Tack alla ni som tror på mig , som vet att jag klarar detta :D i love you <3 jag ska klara detta ! Och jobbet flyter på framåt med och imorrn ska jag svänga förbi netto eneby med bilen och se om det förhoppningsvis finns lite extra timmar till lilla mig :) hoppas hoppas! I helgen blir det att fira kaggen , ska bli kul att träffa alla igen :D annars blir det nog bara plugg ! En sista arbetsdag imorrn sen halvt ledigt ;) haha gud va jag skriver ! Kan fortsätta skriva så ALLA som läser mig blogg snart tröttnar på vad jag skriver ;) men så kul ska vi ju inte ha .... Eller? Joo va :D min lilla vovve växer så det knakar och hon får min dag att lysa upp :D och emil , jag älskar dig ... Du är den finaste människan på jorden tack för att du står ut med mig ;) haha ! <3 lisa kanebäck , kom hem hjärtat jag saknar dig ! Danielle wall , längtar så det sjunger tills du kommer hem i maj va det va? :D pusspuss på mina hjärtan <3 känner på mig att detta kommer bli det bästa året någonsin :D bye <3


Kommentarer
Postat av: danniiis

Det kommer ga galant! soetnos japp, 15 maj befinner jag mig po linkopings flygplats! <3

2013-02-08 @ 01:08:32
URL: http://nattstad.se/DanniCalifornia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0