Ingen vet...

Mitt liv går upp och ner hela tiden ... Vet inte riktigt vad jag vill med livet . Jag mår helt underbart och vissa dagar skit ... Kan man kanske inte tro om possitiva mig . Men en sak som stör mig och får mig att må riktigt dåligt , det är hur folk behandlar mig . Bara för att jag är ny på ett ställe är det vell inte bara jag som ska få skiten för allt ? När det inte alltid är jag som gjort fel ? :/ vill må 100 % bra på jobbet men det går inte alltid när jag ofta får skit för allt :( trivs jätte bra på netto men vet inte hur länge jag orkar va kvar.... Har stått ut i vått och torrt men börjar tröttna på att kämpa och inte få nåt svar ... Så snälla hjälp
Mig att bli bättre när jag gör "fel"
, sluta trycka ner mig !!!! Vill inte komma hem och må dåligt en ända dag till ! Tack ! Emil: tack för att du finns vid min sida dag som natt, tack för att du stöttar mig när jag har det som svårast . Du
Är min bästa killkompis , sambo och pojkvän <3 är så glad att det är du och jag <3 jag är jätte kär i dig min prins :) vi har kommit varann mycket närmare på senaste tiden , jag älskar dig mest av allt ! Puss din natta ! Bye <3


Kommentarer
Postat av: Danni

Låt dom inte trycka ner dig! Tänk på att det är dom som har dom stora problemen när dom har så dålig attityd! Dom är ju antagligen inte lyckliga i sitt liv och vill trycka ner dom som faktiskt är det. Ta INTE åt dig. Inget o bry sig om. Du är stark.

2012-10-10 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0