Just nu ...

Bara älskar jag mitt liv !!! Känner ingen stress längre efter att jag slutade jobba , grymt skönt att känna att man mår bra igen <3 denna dag och resten av mitt liv kommer bli ett äventyr ! Idag har vi ställt ut min fina prinsessa som kom 2a i sin valpklass för tikarna ! Va där med världens bästa pojkvän och svärmor som stöttade mig ! Och min lilla flicka var i mina ögon den finaste hunden där ! <3 jag älskar er! Ni vet nog inte vad ni betyder för mig ! Emil eddesten , du är den finaste människan på jorden ! Jag älskar dig mer än någonting annat ! Du är helt jävla underbar och jag vet att du och jag kommer det nog alltid att va <3 i love you , jag älskar dig min älskade prins <3 ........ Tillbaka till ämnet innan ;) När vi kom hem ifrån utställningen satte jag igång med att komma ifatt med plugget , och gjorde jag det tror ni? Ja klart för jag är bäst :D imorgon är en ny dag med nya äventyr och jag längtar redan ! Bye everyone <3 om det nu är någon som läser min blogg nuförtiden xD men va fan jag bryr mig ärligt talat inte är bara så skönt att skriva av sig ibland :D


Kommentarer
Postat av: Dannii

Härligt gumman! ja du är verkligen bäst!

2012-11-27 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0