Vän eller inte vän?

Jag vet inte vad det är som gör att jag inte vet men pratade med dig lite idag ... Det känns skönt att fråga hur du mår så man vet att du mår bra men det känns fel att träffa dig just nu . Jag jobbar med mig själv enormt mycket nu , du pratar mestadels bara om dig själv och dina problem . Det är mycket förändringar som hänt i mitt liv sen vi "tappade" kontakten .. Min svartsjuka är bättre , jag känner mig mer älskad plus att mitt självförtroende är mycket bättre nu .Och i dagsläget och en tid framåt klarar jag inte av att träffa dig... Som sagt att prata med dig via sms/fb det vill jag :) Men en del av mig klarar sig inte utan dig ? Hmm kanske låter döskumt men så är det ... Så bara för att jag håller mig på avstånd just nu betyder inte att jag vill vara din vän :) bye<3. Ps. Jag saknar min lisa så grymt mycket , kom hem! Jag vill ha dig i min närhet :) <3 älskar dig lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0