Top gear live :)

Igår fick min älskling en överaskning ... Top gear live :D helt underbart va det ! Coolt som fan och jag skulle gärna göra om det idag :) sen en till cool sak , innan showen åkte vi skyvew eller hur det nu stavas xD så va var på toppen av globen och såg ut över stockholms stad :D ända jobbiga var 5 fjortisar som åkte samma xD haha men det gick ... Höll iallafall på att garva ihjäl mig :) idag ska vi göra en annan kul sak som jag ej kan avslöja för det är oxå lite hemligt men jag längtar som fan :D och till kvällen blir det antagligen att äta lite vofflor hos min mor och far :) <3 "and you dosent care that you meet me yesterday, have a nice holiday my friend (y)" jaa det var vell allt mina vänner :) kommer upp lite bilder senare skulle ja tro :) bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0