Söndag.. Snart måndag?

Mhm min söndag har bestått av att jobba ifrån 09-18.30 :p gick mycket bra idag :) när jag kom hem stod min älskade och lagade mat :D snacka om att jag blev glad ! Va döhungrig så var riktigt gott :D blev fläskfile friterad pommes och bea :) hmm sitter och funderar på om jag får betald semester i år? Det hoppas jag verkligen för det behöver jag nog :) lite ledighet ! Idag åker mitt gull danni till usa :) hon sitter nog på planet redan nu? Ha det så bra hjärtat ! Jag måste även tillägga att jag verkligen saknar min allra bästa vän lisa ! Men nu är det inte långt kvar tills du kommer hem <3 bara 3 månader kvar :) längtar som fan :) jaa de va nog allt för ikväll :) bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0