Imorrn är det fredag och helg för vissa... Men inte för mig :p

Jobb jobb jobb ... Låter kanske tråkigt för andra men för mig är mitt jobb mitt liv :) jag älskar mitt jobb , trivs och sen är det så himla kul när man lär sig nya saker :D plus att mina arbetskamrater är helt underbara <3 kärlek till er mina vänner :) nu bara väntar jag på svar och hoppas hoppas verkligen på ett riktigt possitivt svar som skulle få mig att både må bättre och bli gladare tror jag :) nu är det inte långt kvar tills ... Haha en hemlis :D och vet nu vad ? Imorgon kommer min JESSIE till mig :D då får hon äntligen se våran lägenhet och hur jag bor :) ska allt bjuda dig på nåt smaskigt imorrn :D jaa ni de va nog allt just för stunden :) bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0