Jag älskar dig mamma!

Min mamma är det bästa som
Finns :) vi har haft mor och dotter dag idag och det har vart jätte mysigt :D så vad jag ville säga var att jag verkligen älskar dig <3 vi har även varit och hälsat på släktingar i kimstad :) men nu har hon åkt hem och jag sitter här i soffan och tar det lugnt :) har suget efter popcorn så kanske poppa en påse sen? :D gårdagen var riktigt kul ! Det började med att jag jobbade hela dagen , efter det åkte jag in till linköping och träffade lisa ,per och rikard :) vart iallafall en riktigt lyckad och kul kväll , tack till er <3 idag tackade jag nej till jobb :o kändes konstigt menmen orkade verkligen inte :p bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0