Länge sen....

Jaa mycket har hänt sen jag sist skrev :) jag pluggar på för fullt och vissa dagar går bättre än andra ! Just nu är det segt har fått en uppgift i svenskan som är assvår :/ och sen har jag fått ett nytt jobb som är mindre stress i och passar mig bra just nu när jag hamnat i denna svacka :) har börjat bli osäker på mig själv igen och det är så jävla jobbigt ! Och du orsakar nästan all osäkerhet i mig , jag önskar bara du gled ifrån en bit till så jag kan komma på fötter igen ! Du försvann ett tag och det var då jag började komma på fötter men nu är du tillbaka igen och det får mig att må så psykiskt dåligt :( Men nya jobbet funkar bra sitter hemma och jobbar och trivs bra än så länge :) jag saknar min underbara lisa , nu är det inte långt kvar tills du kommer hem ! Ska bli såååå skönt <3 du är bäst vännen ! Och emil det är du som får mig att fortfarande lysa i vardagen , va skulle jag göra utan dig ? Du är så himla underbar min älskade sambo , pojkvän och bästa vän ! <3 jag älskar dig ! Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0