natta tycker inte om att blogga!

men ja gör ett inlägg för sashas skull :D haha

i veckan har jag shoppat alldeles för mycket :P nee då köpte ju det ja ville ha =)
i fredas va det fest , vilket va jävligt kul :)
men hade velat att min sasha va med ut sen , då hade kvällen vart mkt roligare <3
men träffade elin, danni, thea , hyvve och martin . länge sen vi alla sågs de va kul :)
vaknade på lördan av att martin ringde och frågade om ja ville gå på stan , mådde skit men tog mig upp iallafall och gick på stan :P
sen åkte jag hem till emil och kolla film och efter ett tag kom grabbarna hem :D fan va mysigt de va att träffa min älskling igen <3
du är bäst !

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0