sjuk...

i helgen va jag på freda med sasha sen drog jag och träffa lisa och stina :)
lördag va jag med danni och thea, rikitgt gos att träffa er :) träffade även robin på kvällen :)
söndagen bestod av mys med lisa <3

är sjuk idag , men har ändå jobbat .

idag känner jag mig ensam , jag behöver ha någonstans att ta vägen . klarar inte av vissa stunder och mår inge bra ! jag behöver komma bort ! vill här ifrån nu ... jag mår psykiskt dåligt av det här . finns det ingen där ute som förstår mig? finns det ingen där ute som vill hjälpa mig? :'(

jaa jag ska vell laga någon mat till mig själv och sen gå och sova eller nåt ^^ är trött och finns vell inte mycket annat att göra :(

bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0