gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

känner mig grymt stressad över körkortet :P men är nog värt att jag satte mig hemma och plugga idag ? =)
hmm vet inte hur jag ska göra imorgon ? jobba eller inte jobba det är frågan? med tanke på att jag verkligen MÅSTE plugga så vet jag inte :S

SASHA min ängel , om du läser det här så är jag lessen för att jag inte kunde vara med ikväll :( <3
jag älskar dig snuttan min , you are the best my friend ;) <3
jag ska gottgöra dig på nåt sätt jag lovar , typ laga god middag nån dag ? kramas framför någon film kanske? <3
SNART jag lovar , måste bara fixa körkortet så kan jag slappna av sen , lovar dig det :)
ännu en gång du är bäst !





bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0