Jobb jobb :)

Nu är jag tillbaka i västerås :) känns faktiskt rätt skönt på ett sätt :) ligger i sängen på hotellet och löser korsord och tänker lite grann.. önskar någon kunde läsa mina tankar och känna mina känslor som står nära mig? Hallå hallå eko :) att ta mig för given är inget bra , det är inget jag mår bra över ... En nära vän till mig lånade ganska mycket pengar av mig i somras och lovade att betala tillbaka dom ... Det är inte pengarna som jag egentligen bryr mig om utan det är att jag lånade ut pengar och litade på att jag skulle få tillbaka dom eftersom vi var så nära vänner ... Nu hör du inte ens av dig längre? Jag vill vara din vän men en vän ska man kunna lita på ... Jag var snäll och jag vill fortsätta vara snäll men hur ska man kunna lita på nån när den lovar nånting när det ändå inte blir som
Man tror? Jag vill bara säga att jag saknar dig ! Så de va nog allt för ikväll :) bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0