En dag kvar nu :)

Äntligen en dag kvar , mår konstigt i hela kroppen och vill bara hem :( men imorrn är det dax , kommer kurra ner mig i soffan brevid min underbara sambo och titta på film och bara mysa när jag kommer hem :) <3 men först en arbetsdag :( får se hur det blir imorrn men ska fixa alla veckans varor så det blir klart ... En man sa till mig en dag , du är ju här för att hjälpa till och jobba ... Vad har jag gjort i 2 veckor nu ? Jag har slitit och jobbat hårt för att hjälpa dig! och när jag försover mig och inte orkar jobba mer då är det nåt som är fel med mig kropp :( jag mår dökonstigt :/ får hoppas jag är piggare imorrn :) saknar min underbara massor <3 bye alla ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0