Då och nu ?

Mm ni gott folk , människor förändras med tiden så är det bara ... Jag vill tacka dom som hjälpt mig upp ur helvetet en gång i tiden <3 dom som stöttat mig och gjort så jag kännt mig älskad :) i nutiden mår jag bra med såklart , jag har pojkvän som jag bor ihop med och älskar väldigt mycket . Jag jobbar för fullt och trivs med jobbet jag har :) jag har vänner som fortfarande är vid min sida även att jag ibland är lite frånvarande ... till det nya året kommer det nog även bli en väldig förändring ... Eller? Man vet aldrig vad som händer men är ju bara att hoppas på det bästa :) vad jag ville säga med detta inlägget var att jag mår väldigt bra vissa stunder och dåligt andra ... Man känner en oro i kroppen ibland som inte alltid vill försvinna :( det är jobbigt men jag kämpar för att få bort den <3 ingen vet vad jag tänker på mer än jag själv ! :) vilket är skönt :) jag älskar mig själv vissa dagar och ibland vill jag inte äns titta mig själv i spegeln ? :/ jaa ni det var nog allt för mig eller? Ae va måste ju berätta om min resa i västerås lite grann :p åkte dit förra måndan och jobba och kom hem igår :) sen åker jag tillbaka på måndag igen och stannar tills söndag :) sen kommer tjocka släkten på söndag med och firar mig :) nu va det allt :) bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0