Änglar <3

Jag pratade just med min ängel , du ringde och jag blev så glad<3 du och jag har tyvärr glidit ifrån varandra en hel del :/ men jag vet ändå att du finns där <3 saknar dig massor ! Förr var det du och jag mot världen , inget kunde stoppa oss för vi var oslagbara <3 i dags läget jobbar jag så mycket så jag hinner knappt tänka på nåt annat än jobb :( men du vet att jag snart kommer och lyfter upp dig till verkligheten <3 får dina läppar att le och må bra ! Lovar dig att om jag så ska hämta dig och skjutsa dig tillbakanån dag så gör jag gärna det ! Vänta du bara så ska du få se på äventyr :) jag älskar dig föralltid min underbara <3 bye <3


Kommentarer
Postat av: jessica

GUMMAN! va rörd jag blev :') jag saknar och älskar dig <3

2011-12-12 @ 20:57:14
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0