jag är så dålig på att uppdatera :P

men nu jävlar kommer ett inlägg :D
jag har nyss sett på ps. i love you och nu blir det att fortsätta kolla på valvakan :)
har ju röstat för första gången idag :P
igår jobbade jag på barbq vilket var riktigt kul och på tisdag ska jag på en utbildning till ett annat jobb :)

jag låg nyss och tänkte på första gången jag såg dig , första gången vi pratade med varandra och alla underbara stunder du gett mig :)
tänkte berätta lite om helgen i västervik <3

det var dagen innan midsommar som vi tog bilen och åkte emot västervik jag,linn,johan och timmy :D
grymt kul resa dit med gyllene tider på högsta volym och en massa sång !
väl framme på västerviks camping går johan och linn in och ska checka in oss , men då behövdes legitamitation så jag och timmy traskar emot expeditionen och det var där jag såg dig första gången <3 jag kikade på dig i smyg , vet inte om du såg att jag gjorde det men de gjorde jag :$
innan vi ska gå ut så kom linn på en fråga hon glömde ställa så hon petar på en killes axel vilket visades vara mattes ;
L: ursäkta jobbar du här?
M: haha nee :P
L: oj förlåt gud va pinsamt ^^

linn tar tag i min arm och vi går skrattandes ut xD

vi åker in på campingen och det slutar att där vi hamnade där hamnade min emil och hans 2 vänner matte och robert :P
på kvällen blev vi ett par stycken samlade runt den lilla grillen , massa alkohol, massa skratt och en jävla massa roliga människor :)
första kvällen pratade vi inte med varandra men jag kikade på dig hela kvällen :$



dagen efter hade man en jävla baksmälla men va fan bara börja om igen för de va ju ändå midsommarmorgon :P
jag väcker linn och vi lägger oss utanför och solar och där va emil, matte och robert en bit ifrån med bergsprängaren :)
matte och emil ställde sig upp och det va då vi pratade med varandra första gången :)
kan ni inte höja volymen lite frågade jag ?
emil; ni kan vell flytta er närmare?
hihi

sen umgicks vi alla dagarna och myste en massa :)
bada havet
bada bubbelpool, basta
åkte trampcyckel
drack alkohol
käka tårta
hade jävligt kul :D



oj va mycket det blev men efter det har det hänt en massa roliga grejer med :)

jag älskar dig min älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0