drömkillen <3

jag skrev ju för ett tag sen att jag trodde jag hade hitta min drömkille , nu vet jag !
jag har träffat emil sen midsommar och nu har det snart gått 2,5 månad typ och nu vet jag att du verkligen är min drömkille ! <3
du är så himla underbar , har världens finaste personlighet och jag är verligen kär i dig <3
tack för att du finns i mitt liv ! och för att du får mig att må så himla bra <3



på tal om annat så har jag haft dubbel körlektion och gjort allt möjligt , var även med min mor och mormor på bingo och vann lite pengar :D alltid bra med ett par 100 lappar med i plåntan :D haha
sen har jag övningskört massor ! tycker det är så himla kul att köra bil :)
jobbigast med allt är teorin, behöver hjälp ! :(
men ska fixa detta , kämpar hårt för att klara det :P det praktiska har jag inget problem med iallafall =)

bye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0