torsdag :)

ledig idag , fan va skönt :D har kollat sista avsnittet av kungarna av tylösand , dushat och bara tagit det lugnt :) senare sen blir det fika med robin vilket ska bli riktigt kul :D

efter fikat blir det nog att kolla lite kläder kanske sen ska jag hem till emil igen :)

tankarna bara snurrar i huvet , jätte jobbigt när man får konstiga tankar ^^ typ skäms du över mig eller varför är vi inte tillsamans officiellt än? vi har ju faktiskt träffats sen i somras :S är ju lite jobbigt för mig , jag vill ju bara skrika ut till alla hur mkt du är min men de kan jag ju inte eftersom du inte vet vad du vill eller? :O

aja jag älskar dig massvis i vilket fall, och du betyder massor för mig <3
är grymt kär i dig och vet inte vad jag skulle göra utan dig vid min sida <3
 


bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0