måndag :)

haft en bra helg, fredagen bestod av mys och alkohol med linn, emil och anton :D vi drog till greppa och satt å drack lite på kvällen :D

lördag , åkte taxi till åtvid , träffade robin och sen drog jag till thea vilket var riktigt skoj :D
på kvällen drog jag tillbaka till emil , han och anton hämtade mig i stan :)

det värsta som finns är att känna svartsjuka igen det där som gör att mitt hjärta dunkar extra hårt och snabbt och gör så att jag får svårt att andas  , jag litar på dig men är så himla rädd att förlora dig <3
du säger att jag inte ska va svartsjuk för att det är mig du älskar men allt är så himla svårt , jag tänker typ vad är det för speciellt med mig då?
varför smsar du inte lika mkt morgon till kväll med mig när vi är ifrån varandra?
varför känns det som om du saknar henne och vill ha tillbaka henne ibland?

nu tänker du säkert fan va larvig du är , kan du inte bara acceptera att det är dig jag älskar och det är dig jag är med?
det gör jag , insåg det precis va bara tvungen att skriva av mig lite :)

jag älskar dig emil eddesten<3 du är bäst och så himla underbar, tack för att du är kvar vid min sida och älskar mig för den jag är :)
är så himla kär i dig gubben !



bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0