dlent :)

kom inte på någon bra rubrik men det är första bokstäverna av mina bästa vänner danielle, lisa, elin och thea :)

vet ni vad idag fyller min bästa vän thea 20 år :D jag älskar dig gumman och hoppas du får en underbar dag <3 hihi
på lördag blir det party för thea och ut på krogen :) <3 ska bli rikitgt skoj :D



har kollat på avsnitten kungarna av tylö sand , grymt bra program och imorgon ska bli sååååååå spännande :D


kärlek vad är det, bra eller dåligt?

jag har aldrig kännt den där känslan av att vara rikitgt kär förut förrens nu faktiskt :)
det pirrar i hela kroppen så fort jag tänker på dig
jag saknar dig så fort vi inte är med varandra
jag går ständigt med ett leende på läpparna
jag är lycklig
jag blir grymt glad så fort jag ser dig

jag saknar dig och jag älskar dig Emil Eddesten <3

bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0