söndagar är tröttsamma

kvällen igår va riktigt kul :) de börja med att jag och Thea va hemma hos älsklings danni ett tag sen fick vi skjuts av micke till jocke :) trevlig musik, trevligt sällskap ! de va en lyckad förfest helt enkelt :)

klockan slog 21 och vi fick skjuts av jezicas mamma till stallet , väl där kostade ju min biljett 160 så de va bara att börja hoppas på att biljetten skulle bli värt priset ;)
va ganska segt i början , och tydligen skulle drängarna inte börja spela förrens klockan 00-00.30 men det rulla in folk hela tiden , musiken blev högre och högre och dansen va i full gång :)
sen va det dax DRÄNGARNA skulle börja spela :D jag blev så lycklig , jag linn Thea och danni stod längst fram?
drängarna kommer in på scen och trycket kom baifrån , kändes som om man blev påsatt i röven ^^ jobbigt men de va iallafall värt det xD
till slut fick lilla jag nog av trycket som mosade mina ben, mina knän och mina händer så ja hoppa upp och satte mig på scen :)
mycket skönare kan ja lova !

träffade även  cissi , riktigt  kul att se dig igen :) hoppas du hade en trevlig kväll ? :)

sista dansen fick jag av drängen , vi börja snacka och blev bjudna på efterfest på deras hotellrum xD
men vi tacka nej till det ^^ ja menar dom är ju ändå gubbar xD haha
men denna kväll vart iallafall riktigt lyckad, väl hemma hos linn så höll jag på att dö i benen men skönt va det att sätta sig ner iallafall :P de va något man typ inte gjorde på hela kvällen :P haha

bilder ifrån kvällen kommer ! hihi



idag är jag helt slut i kroppen , trött som fan men bara att börja plugga inför provet imorgon :) hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0