kärlek, va är det?

haha nu ska jag berätta om min dag :) började med hotelldata , och vårat program fungera inte så de blidde ingen lektion :P eller joo 20 sista minutrar ;) sen hade vi bransh engelska , hon va ju inte där som vanligt så vi fick fixa med det mesta själva :)
sista lektion gjorde jag religions prov det gick bra , fick vg :D duktiga nathaly (Y)

nu ligger jag i soffan och ska strax börja på mitt pm , ska ju nämligen göra muntligt nationellt tal i svenska imorgon :O

kärlek va är det?
älskar känslan att va kär , men det är inte ofta det händer ...
jag har vart riktigt kär 2 gånger och de va dom bästa <3
när jag är kär känner jag pirr i magen , väntan på ett samtal/sms gör mig galen
jag blir knäsvag i dens närhet
jag ler varje gång jag ser honom
jag älskar känslan att va kär :)

jag kände lite av det där med dig måste jag erkänna
det pirra i magen när jag tänkte på dig och jag log :) de är vad jag gör nu !
väntan på sms gör mig GALEN :D haha
visa mig vad du känner , om du känner någonting :)

vilken studentklänning tycker ni att jag ska köpa ?




jag tycker bäst om den första men vad tycker ni?
behöver eran hjälp nu så se till att svara :D haha


bye <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

den första! :)

2010-05-11 @ 20:14:39
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0