jävligt dålig uppdatering här va men nu kommer en jäkel :)

ledigheten är det bästa som finns ! älskar att va ledig, sova SOVA SOVA :)

torsdag- åkte jag till borensberg och va med elin, martin och danni :)
fredag- shopping i norrköping med elin och martin!  jag och linn va på krogen i linköping och sen såg vi nån låt med mimikry :)
lördag- doppa mig med lisa, shill vid stångån med underbara människor :) träffa dig va ju iallafall guld (Y) jag och lina drog även ut lite grann och danse runt vet ni ;) haha
idag- va jag med lina och calle och käka pizza sen hem och slappa :P försöker plugga men kommer ingenstans :S

lite bilder ifrån helgen ,





kort samanfattning av helgen men de får duga!

skola är det värsta jag vet , USH FY BLÄ :S

bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0