hemkommen från bion :)

den va helt okej faktiskt :) fast jag måste erkänna att 1an va bättre =)
tack Calle för att du bjöd mig :)

jag saknar dig,
jag saknar din närhet,
det känns som om det va jätte länge sen du och jag var med varandra, fasten det var säkert förra helgen?
vill ju va med dig varje dag, vill ju höra din röst varje sekund
känna när du andas , pussa och krama dig hela tiden !
vakna varje dag med dig brevid mig ...
vet du varför? för jag känner mig trygg i din närhet :)
vet ju dock inte hur du känner eftersom du inte säger det till mig ;)
men det är va jag vill :)



ligger och lyssnar på walking in memphis , den är fan min favvo låt just nu ! fattar inte ens varför jag publicerar detta inlägg eftersom du ändå inte verkar bry dig? men dum som jag är gör jag det ändå :) haha

bye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0