fredag

va och myste med Danni och thea igår, blev pizza och tv :)
idag har vi haft matlagning sen har jag vart en sväng i stan typ ^^
nu är jag hemma igen , ska nog snart åka till stan tror jag :)


DU FATTAR JU INGENTING
jag tycker ju om dig men om du inte visar någonting tillbaka ger jag upp vet du :/ det finns 1000 killar till som danni sa igår , så vill du bli av med mig säg det istället :)
jag saknar dig , vill bara att du ska fråga mig , vill du va med mig ikväll? eller något liknande...
jag skulle antagligen försöka ta mig till dig och skippa kvällens planer !
men nu är det ju som det är :S
ha det bra , jag har haft det jävligt bra med dig iallafall :)



'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0