det går bra

nyss hemkommen , skönt att lägga sig i soffan och slappna av lite :)
började med att jag tog bussen 7.10 ifrån grebo , framme i linköping 10 i 8 typ och sen tänkte jag ta en vaniljlatte på expressohouse men de blev visst en juice och nåt mer oxå för några kronor mer ^^ aja satt där och funderade över mitt liv , kom fram till att jag nog kommer fixa allt plugg med mera innan studenten :)

efter en stunds tänkande kolla jag på klockan och såg att den hade rullat iväg så de va bara att ge sig iväg till ingelas och köra , det gick riktigt bra idag ! stolt över mig själv (Y)
kollade lite på stan och hittade 2 snygga studentklänningar , hmm undrar vilken jag ska ta ? :P haha
får ta med mig nån polare som får ge mig tips och råd ;) haha

efter 1 timme på stan så bar det av med bussen till åtvid , mötte klassen som vart på tipspromenad :)
vi gick till mässen och käka mumsig mat och dessert :D
efter det gick jag och elin upp och jobba lite med bartekniken och sen fick vi sluta när vi ville :) hihi så nu ligger jag här som sagt :D
de vart en lång uppdatering om dagen ;) synd att man inte träffa sömntutan imorse , det hade gjort min dag verkligen perfekt ! haha



jag saknar min linn , en jävla tur att vi ses på lördag <3 hihi

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0