bra dag !

Sandra kom och hälsa på idag med lilla bebben :D underbart att träffa dig igen gumman <3
gud så fashinerande (stavning) det är med barn ! man blir ju allt lite sugen ;)
men nej jag väntar nog ett tag till ;D haha ska inte skrämma dig , kanske lite men inte mycket ;) hihi

när jag kom hem somnade jag som vanligt direkt , sovit MASSOR ... fattar inte hur man kan sova så mkt som jag ;) idag mår jag toppen för er som vill veta !
'ligger och lyssnar på drängarna och bara ler :) ska nog plugga lite körkortsteori innan andra avenyn ! tydligen sista verkligen SISTA avsnittet idag? hur fan ska mina onsdagar sluta då, de ända jag längtar till ju :O
hoppas de går något mer bra man kan följa ;) haha

ska berätta lite för er hur härlig gårdagen va , min Danielle ville jag skulle komma till henne så de va bara att ge sig iväg :L vi lagade mat, kollade på tv och hade gurka/morot med dip som snacks :D ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

imorgon har jag körlektion , hoppas mamma orkar upp och sjutsa mig på morgonen ;) haha de ska nog gå bra !



snyggingarna själva på bilden, lisa plus nathaly :D hihi

bye <3

Kommentarer
Postat av: Dannii

Älskar dej med hjärtat!

2010-05-06 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0