.... <3



det börja i högstadiet , jag gick och visslade och sjöng på en låt med lars winnerbäck :)
en söt brud lyser upp som jag aldrig sett förut och säger , tycker du om lasse ?
jag svara : jaa självklart , han är bäst och min idol :D
hon svarade : VAA skojjar du? han är min med !
vi pratade och pratade men sen började lektionen igen ...
hon gick i 8:an? och jag i 9;an? :D
jag satt på lektion och längtade redan tills nästa rast , att få träffa en ny vän va så himla spännande !
och fatta hon älskade LASSE precis som jag <3
vi satt och pratade om allt möjligt och bestämde redan nån dag efter att vi skulle va :)
vi var med varandra och sen dess har vi fan inte släppt varandras händer :)
detta var år 2007 , det bästa året någonsin :)
det var då jag träffade min bästa vän JESSICA PAULSON , sommaren 2007 kommer jag ALDRIG glömma :)
och inte 2008, 2009 eller 2010 heller men 07 va speciellt :)
du är bäst min underbara ängel , är så glad över alla minnen jag har med dig !
allting vi gjort tillsamans :) skrattat, gråtit och haft det så jävla bra !
skönt att jag fortfarande har dig kvar som vän <3 vi har aldrig bråkat har du tänkt på det?
vi har så mycket gemensamt gumman <3
JAG ÄLSKAR DIG <3




Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

Tack för alla minnen med dig, många fina,störda,roliga,ledsama och hjärndöda :D

<3

2010-05-06 @ 20:06:38
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Jessica

du gissade rätt :D köttfärssås mums! <2

2010-05-06 @ 20:08:18
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0