yes =)

gårdagen va skitkul :)
började med mys hemma hos hjärtat med danni , emelie , martin och hyvve =)
dansmatta och lite gh :)

kvällen slutade med att jag hamna på fest i åtvid =) haha mysigt att träffa allt folk igen :P
linn står här nu i jeansleggins och smsar :D jag vill oxå ha mysbyxor :( haha

lyssnar på rehns nya låt om linn, den är jätte gullig :D
btw så har jag en blivande man nu, vi ska träffas för första gången nästa helg kanske hoppas jag :)
men så han såg ut på bilderna :O NEJ skojja bara du är jätte söt gubben <3
busigt !

sitter och väntar på bussen nu , ska nog snart hem för linn ska och äta hos sin farmor , och ja kan ju inte sitta och glo när dom sitter och äter, de känns ju fel för ja kommer ju känna hungern :D

blev ingen jävla bild eftersom linns internet är jätte segt xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0