vakna nyss ifrån min skönhetssömn :)

älskar att sova efter en lång dag , men råkade sova en timme för mkt så får se hur det går att somna ikväll :/
rolig dag idag på praktiken var det allt, och dagen avslutades med raggmunk och fläsk :D

ikväll är det inga roliga serier , så måste få farsan att hjälpa mig med att fixa håret :P haha
btw så blidde det ingen körlektion idag :O hade visst sett fel på lappen så den blir inte förrens nästa vecka :D

Danni, Elin, Thea , Lisa , Stina, Martin, Hyvve om ni ska med på studentfesten på pitch black vill jag gärna ha pengar av er innan freda typ för ska betala in nämligen isånnafall :P

nej ja orkar skriva mer nu men uppdaterar ikväll igen :)


jag saknar familjen paulson enormt mycket! JESSICA, JONATHAN, LOVISA, JESPER, JACOB , JOHN och självklart pappa JIMMY <3

sommar = ja tack , kolla in bilden :)





Kommentarer
Postat av: the

va då för studentfest vet ja inget om?:P

2010-03-16 @ 18:31:24
Postat av: Nathaly :)

studentfesten på pitch black :) tar och skickar en inbjudan till dig på fb =)

2010-03-16 @ 19:28:46
URL: http://nathalyliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0