trött som fan :O

lång dag idag men riktigt rolig :) har ju en jätte gamal mobil nu med satt , mickes gick ju sönder bare sluta ladda helt plötsligt :( fuck oxå ^^ men släng iväg ett sms till mig satt ja får era nummer igen , några har jag sen innan :) 0705511584 =)

på tal om den gamla mobilen så va det massa roliga kort på mig och robin i den , dom fick tas bort xD haha ^^
saknar min bästa killkompis robin asså :'( fuck att en tjeja kan förstöra 2 bästa vänners vänskap :O

imorrn är det min första körlektion :D ska bli riktigt skoj, nervöst som fan bara men de går nog fint :D

nu är det bara tisdag onsdag torsdag och sen får jag träffa min man :D haha xD



ta mig för den jag är,
gilla mig så som jag gillar dig,
skratta med mig så som jag skrattar med dig,
titta på mig och le för då ler jag tillbaka
säg inte massa dumma saker till mig då gör inte ja det heller,
så länge du är dryg kommer lilla jag va dryg.
pussa mig och gosa med mig det är det jag vill och behöver
hör av dig så mycket du kan det blir bra tillslut,
ja kanske inte svarar nu men nån dag kommer jag svara.
mina vänner kanske inte tycker bra om dig men det gör jag !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0