roligt :)

gårdagen va riktigt kul , tack lina för att du och dina vänner anordnade med lite fest :)
först va jag och thea hemma hos lisa , sen vidare till bussen :)
vi kom till pitch black och de va typ inget folk först men sen börja det rulla in :P
en grej som va minut va att nåt brandlarm gick satt då blidde det ingen musik på 1 timme eller nåt?
jag och thea drog upp till pitchers :)
träffade jenny där och dannis pappa .
slutade med att thea och jag sov i stan , trevligt ;)

ikväll blir det att kolla på unplugged och efter så vet jag inte vad som händer ?
kanske hem till emilia med jessica en sväng ;)
orkar inte skriva mer nu  men en liten uppdatering fick ni mina bloggläsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0