Nathaly Liljegren

är tjejen som inte ångrar någonting i sitt liv :) jag lever livet och tar dagen som den kommer =)
det som händer , det händer och inget jag vill ångra :P
dock känner jag mig stressad med skolan och allt, tar ju fan studenten till somaren :D

LÄNGTAR tills imorgon , blir att åka till min baby jessica <3 inte träffat henne på jätte länge satt de ska bli underbart :)
puss på hur mys vi ska ha det imorgon gumman <3



pratade med världens bästa idag , gu så länge sen de var vi pratade med varandra :) kändes riktigt skönt att prata av sig , kändes som om vi inte hade pratat på år :)
älskar dig vännen =) hoppas vi hörs snart igen :)











Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa saker borde du/kommer du att ångra! hora...

2010-03-28 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0