Lördag :D

gårdagen va riktigt mysig , den tillbringades tillsamans med min Thea <3
först blidde det att göra chips och dip och kolla på lite film , sen kola vi på solsidan :D
kvällen slutade med ett BAD :D myspys <3

snart blir det att åka till Elin i Borensberg :D de kommer bli mycket roligt med alkohol och en jävla massa spel tror jag , synd att inte thea kunde hänga på :( aja ska fixa mig nu för snart är det dax att bege sig till bussen =)
och gissa vad? älsklings martin ska oxå dit :D jihuuuu <3 BAMSEKRAM SKA DU FÅ DET LOVAR JA DIG =) hiihi

Lycka till ikväll Linn , det kommer gå toppen (Y) synd att lilla jag inte kunde komma och titta men jag får kolla nästa gång nåt händer =) ha det skoj ikväll brudar för det ska jag ha <3 

blir att ta ett bloss i solen sen med , mhm vore riktigt nice ;) pusss på denna underbart soliga LÖRDAG !



gamal bild, MEN den ger minnen som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0