längtar :)

kom hem ifrån skolan för ett tag sen , har även vart och gymmat med mitt hjärta elin :) va riktigt skönt kan ja lova :D imorgon är sista dagen innan LOOOOOOOOOOOV , fy fasen så skönt ! :)

börjar känna hunger i kistan , ska nog laga till lite grann strax :) hmm undrar va det ska bli idag ?
se vad som finns hemma och sen fixa ihop nåt enkelt och nyttigt :D haha

längtar tills kvällen , då kommer Christian och hämtar mig sen drar vi hem till han och har det mys :) ska bli riktigt roligt :)
känner på mig att de kommer bli toppen , saknar ju dig lite grann :)

missar andra avenyn idag :S men får spela in det och se de imorgon eller nåt :)

glömt att skriva att jag va å hälsa på sandra i måndas , fick träffa lilla söta kasper då med :) grymt gullig bebis gumman <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0