jihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

nu mår jag sådär toppen igen (Y) allting började igår ...
underbar praktik ! sen fick vi även finbesök dit av mitt hjärta elin samuelsson <3
elin höll upp ett papper och ja fatta inget men sen insåg jag att tösen klarat uppskrivningen :D GRATTIS !
när jag slutat för dagen gick vi till ingelas körskola och skrev in mig, för nu jävlar är det min tur att ta tag i körkortet :D hihi
bokade körlektion med dessutom :)
sen vart det mys i solen ! efter ett tag kom bussen och då var det dax för hemfärd :( lämnade mitt hjärta och satte mig på bussen :P
väl hemma la jag mig i soffan och somnade typ direkt :D haha

idag va det en lika bra dag igen , började praktiken sen kom hjärtat igen och berättade att hon klarade uppkörningen oxå så nu har min elin KÖRKORT , GRATTIS GRATTIS GRATTIS ! <3

love you <3

sitter och tänker framför tvn samtidigt som jag lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar :D
som ni förstått så trivs jag bäst på praktiken , så mår riktigt underbart nu !

längtar tills i helgen , då blir det antagligen tjejkväll hemma hos elin :) saknar mina brudar <3
hoppas på att lisa hänger på med? =) 

  
från brunett till blondin igen snart hoppas jag
 





because i got high :)


jaa de va allt för mig :D kommentera nån gång då för i helvete annars slutar ja blogga ^^
bye skitungar :) hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0