JESSICA PAULSON <3

saknar du aldrig mig , skriver ju aldrig om mig på din blogg :( hihi
jag saknar dig hela tiden , varje sekund jag inte är med dig ! älskar dig baby <3
bara för att jag saknar min brutta så mycket får det bli massa gamla och roliga bilder på oss som ger minnen :D



hemma hos pappa JIMMY <3



jag slutade 9:an :)



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3 baka bullar med john :)



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3 hoppa studsmatta :D



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3 HAHA skapligt jessica , kommer du ihåg? :P



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3 tältning, bad och mys :) du, jag, jonte och bror :D



somaren 07 ,  bästa somaren någonsin <3



käka glass :) <3



älskar dig <3



min favvobild på dig och mig <3 det får bli sista =) älskar älskar och saknar dig gumman ! fattaru :D

har ju massor massor mer bilder men inte fan kan ja lägga upp 1000 bilder på bloggen xD
och hur många minnen som helst men dom här bilderna ger väldigt starka minnen <3

Kommentarer
Postat av: jessica

jag saknar och älskar dig med!

jag har en del saker som jag måste berätta för dig, men jag har inte varit hemma så jag kunnat ringa!

men du kan väl ringa mig när du ser detta inlägg? PUSS <3

2010-03-18 @ 17:46:27
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Nathaly :)

hihi <3 jasså :O är du hemma, för har inga pengar på telefonen att ringa :S ? PUSS <3

2010-03-18 @ 19:09:26
URL: http://nathalyliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0