jävligt dålig uppdatering här va :O

men nu jävlar kommer det en :) hihi

helgen blev riktigt lyckad :) fick ju träffa dig med sötnos :$ en helg tillsamans med dig va underbart !
hoppas vi ses snart igen :) så himla mysig kille är du ! PUSS

skolan har ju börjat igen , vilket är jävligt tråkigt ! hade gärna haft en veckas praktik till :)
men idag hade jag körlektion iallafall och det gick riktigt bra :D
ska boka mer lektioner imorgon :) hihi

nu ligger jag här i soffan och lyssnar på världens finaste låt , skriven till lilla mig :$ de är ju satt man blir generad :P skit fin låt gubben :)

snart är det dax att sätta fart , antingen gymma eller ut och springa lite ? va tycker ni :)
om de blir gymmet måste jag åka in till åtvid igen :O lite jobbigt kanske :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0