I taket lyser stjärnorna

hade aldrig sett den förut, alltid velat se den ... sen gick den på tvn nyss :)
grymt bra film var det , väckte massa minnen 
var både glad och sorgsen film , har inte gråtit så mycket på jätte länge.
nästan så jag sitter och gråter fortfarande ^^



varför jag tyckte filmen var så bra har många orsaker , väckte minnen om när min morfar och min moster levde :)

både min morfar och moster dog i cancer, har aldrig vart med om något värre !
saknar dom så mycket, minnena kom upp i huvet och saknaden .

först fick min morfar reda på att han hade fått cancer, kommer ihåg dagen jag fick reda på det ...
jag struntade i skolan den dagen , var bara hemma och grät och grät. tårarna kunde inte sluta rinna
han gick bort i cancer , den hemskaste dagen i mitt liv ... jag fick inte följa med på hans begravning för jag va för liten .... jag hoppades och bad att ingen mer skulle få sjukdomen

min moster , hon var den gladaste människan som jag kände
hon tog dagen som den kom , hann med jätte mycket i sitt liv
hon hann att resa till massa olika ställen
men så en dag ringde mamma och grät
och det var den dagen jag fick reda på att min moster hade fått den där cancern
den dagen var jag i skolan
jag kunde inte sluta gråta , gick i 7 an
den dagen var den värsta i mitt liv !
min moster levde 2-3 år till ungefär
gick bort i cancer och det var då jag insåg hur mycket jag verkligen älskade henne


jag älskar dig morfar, jag älskar dig moster
hoppas vi ses i himlen någon dag<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0