han vet saker om mig, som ingen annan vet

va myspys att träffa min thea förut <3 kolla tv och chilla =)

förstår inte va du har fått för dig för skit nu, jag har inte sagt något till någon om dig eller något annat :/
FUCK YOU =) är vad jag har att säga om den saken :) vet du varför för du tror jag snackar om dig med andra fast ja inte gör det :P

praktik imorrn igen , underbart ! det får mig att tänka på annat och känns bra :)

nu ska jag iallafall sova och drömma om dom bra stunderna med dig :O



ännu en bild som ger minnen , fuck ja saknar dig kompis när jag ser bilder ifrån våran tid :)
hör av dig vännen <3  

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0