2 dagar sen ja skrev :p

skit samma , kommer ett inlägg nu iallafall :D hmm.. vart ska man börja?
ja vakna nyss upp ur min underbara skönhetssömn , älskar att sova en stund efter praktiken !
men insåg att ja hade ont i halsen igen , INTE KUL (N)

det går skit bra på praktiken , hoppas verkligen jag får chans till jobb där sen ! trivs verkligen :)

idag kom en ny tjej som test jobba typ, hon såg riktigt bra ut asså ... helt otroligt fina ögon och jätte snygg tyckte jag :O kanske låter som om ja är bi nu men det är jag inte :P men iallafall så var vi 4 i serveringen , gick jätte bra MEN fanns inte mkt att göra i slutet sen så de va lite tråkigt :/

från och med klockan 20 ikväll kommer jag sitta bänkad framför tvn fram till klockan 23 :D
först vampiries diaries som jag  väntat på en hel vecka ! efter börjar här med förklarar jag er Chuck och Larry :D
popcorn och läsk är en självklarhet med :D

imorrn är det redan fredag igen , veckan har gått riktigt fort :D den stora frågan är ju vad ska man hitta på?
ska man vara med på tjejkväll hemma hos Emelie , vara med linn och alla gosungar eller umgås lite med Christian ? :)

på lördag vet jag iallafall att det blir myspys hemma hos älsklings hjärtat elin med gullis danni och andra söta flickor :D hoppas ju även på att få träffa min martin , länge sen vi sågs nu ! tråkigt när man inte ses lika mycket längre ! saknar dig underbaring <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0