wohhoooo :)

dagen började med att mormor kom och hälsade på , hon kom även med pastasallad vilket va riktigt gott :D
sen fick jag skjuts till stan för att sedan ta bussen till motala :)
väl i motala 1 timma innan jag började jobba satt jag och snacka med elin och danni på napoli vilket var väldigt trevligt :)

klockan 5 började jag första dagen , det gick väldigt bra (tror jag) men man vet ju aldrig va chefen tyckte :P
hoppas han tyckte om mig :) han skulle i vilket fall höra av sig imorgon =)
jag jobbade även själv så va lite smått nervös :P
men det va väldigt lugnt och man lärde sig fort hur allting fungerade där :P
fick värsta goda pasta rätten innan jag drog mig mot bussen med :D
aa va jag ville säga var att jag trivs riktigt bra där och hoppas på att få fortsätta jobba :D

imorgon blir det nog antagligen norrköping med brudarna <3

och på torsdag blir det nog att dra till västervik och slå upp tältet och hälla i sig god alkoholdryck :D haha
sen stannar vi tills på lördag ? :D ska bli riktigt kul att fira midsommar med underbara människor :D

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0