SOOOOOOOOOOOOOOL !

vaknade tidigt som fan imorse för att dra till körlektionen :P
en jävla tur att jag vaknade brevid min snygging :D han skjutsade mig även till körlektionen :) tack gubben !

körlektionen gick bra, massa stadskörning och mycket att tänka på :)
virrig som fan va jag men det gick bra :D

kom hem vid halv 9 och kolla lite tv sen somnade jag en stund och när jag vaknade satt jag och snacka med mor och far massa , saknat dom som fan ! men dom drog och bada :P
nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 4 för då kommer min snygging å vi ska bada då :D UNDERBART !
han sover hos mig inatt med , ska bli mys :)

jag tycker om dig <3





bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0