kärlek <3

länge sen jag hade den här känslan, du är så himla bra !
din personlighet, ditt utseende , allt som har med dig att göra är så himla perfekt :$
har letat efter den rätta ett bra tag nu , vart singel i över 1 år och nu har jag träffat dig :$
längtar tills den dagen då det blir vi <3
när jag tänker på dig pirrar det så himla mycket i magen , det är som kicken man får när man åker berg och dal bana :D
när jag träffar dig så blir jag så himla lycklig , jag kan inte sluta le :$
mina vänner tycker om dig, jag tycker om dig och jag är så jävla lycklig !
länge sen jag va såhär lycklig :)
har faktiskt aldrig känns den här känslan förut, klart jag varit glad men aldrig såhär :$
du är så himla speciell snygging :)
du är den jag letat efter ! du är den perfekta killen för mig :$
imorgon får jag träffa dig igen och jag längtar så himla mycket <3
saknar dig redan <3



bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0