i´m happy :)

jobbade igår och fick lite lön , känns bra =)
sen kom världens bästa kille och hämtade mig , vi åkte hem till han och käkade mumsig mat :D
sen kollade vi lite på avatar :)

älskar att vakna upp brevid dig :$ att vakna upp brevid den man letat efter så himla länge betyder verkligen allt :D
vi va uppe tidigt imorse , sen skjutsade han mig till station :)
har vart hemma sen imorse typ , men ska snart åka till han igen :)
vi ska på någon fest ikväll =) saknar dig redan ! längtar efter dig gubben <3

imorgon får jag träffa min thea <3 saknat dig som fan ! du är bäst gumman , imorgon ska vi äga åtvidaberg xD :)

ha en underbar fredag alla !



bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0